Plastic (maar dat zie je er niet aan af)

Kijk, we zochten nieuwe lampen ooit had ik lampen van de kringloop gehaald die toch wel scheef hingen. Er was niets mis mee, alleen scheef. We keken rondom ons steeds naar nieuwe lampen maar kwamen er niet echt uit. Jawel hoor, we wisten precies wat we mooi vonden maar die staatsloterij werkte steeds maar niet mee. Toen zei ik ‘wat nou als ik eens kijk naar zinken bakken en dat jij daar dan kappen van maakt’. Mr. Big mompelde iets macho’s van ‘tuulk, ik kan alles maken’ en vond het eigenlijk wel een goed idee.

Tja. En dan kom ik thuis met plastic (maar dat zie je er niet aan af) bakken met een beton look.

IMG_0893

Mr. Big zag wat ik bedoelde en ik zette de bakken op de tafel.
IMG_0894

Hij toverde en toen had ik ineens twee plastic (maar dat zie je er niet aan af) betonlook lampenkappen hangen boven de eettafel. Goed van die jongen hè!

IMG_0931

4 thoughts on “Plastic (maar dat zie je er niet aan af)

Geef een reactie

