Week 7

11

Koosjes kast is uitgeruimd, alle piepkleine babykleding zit in een doos en alle minder piepkleine babykleding hangt nu voor het grijpen. Baby met bretels, heeeeeerlijk!

12

In februari begint alle moesbakvoorpret gelukkig. Puur groen geluk is dit.

13

Koos viel in slaap tussen mij en de bank. En ja in dezelfde kleertjes als maandag, maar ze zijn ook zo leuk (lang leve de wasmachien).

14

De eeuwige strijk wordt zo veel beter met Batman. Of eigenlijk Bane in dit geval die toch een groot gedeelte van de film overheerste. Ik ben groot fan van de laatste drie Batman films en van superhelden films (met uitzondering van Superman en Spiderman) in het algemeen. Maar de laatste drie films van Batman daar stelen de slechterikken toch echt de show. Liam Neeson in 1, Heath Ledger in 2 en nu Tom Hardy in 3. Hou van ze allemaal. Tja. I’m geeky and I know it.

15

Pinda tekende. Een fietsende Pinda die de hand vasthoud van een tandvleesbeer (?) Maar die tandvleesbeer is niet gevaarlijk hoor. Daarachter zit weer een muis. Een reuzemuis in dit geval. En dat rondje in haar buik, dat is het zadel dat ze eerst tekende en daarna zichzelf erover heen.

En zaterdag is helemaal vergeten. Ik snap er niets van, maar ik heb zaterdag geen enkele foto gemaakt. Ik baal er wel van eigenlijk. Maar gelukkig maakte ik zondag weer heel veel foto’s toen we lekker aan het wandelen waren.

17

Geplaatst in 365

One thought on “Week 7

Geef een reactie

