Jacob is klaar.

IMG_1038

Haar allertweetste Jacob. De allereerste was te groot. En het is leuk om een Jacob in huis te hebben, dat wist ik al, dus dan ook maar de broekversie ervan ;). Ik heb deze Jacob gemaakt van stretchdenim in donkerbruin met framboosroze stiksels en een klein paspeltje van roze en oranje stof.

IMG_1051

Zonder gulp en zonder rits en knoop want dat vind mevrouw eigenlijk toch niet fijn. Wel met knoopsgatenelastiek aan de achterkant.

IMG_1040

Ik vind de broek erg goed gelukt, het enige wat ik minder vind is de achterkant. Pinda is niet de smalste van het land maar ze het knoopsgatenelastiek moet flink aangesnoerd worden en ze krijgt er zo’n luierkontje van. Als iemand tips heeft om dit aan te passen dan graag, mijn kennis bij het aanpassen van patronen strekt een beetje tot de lengte vermeerderen of verminderen. Van voor vind ik de broek echt heel leuk staan al is het echt wel wennen om haar in een wijde broek te zien na al die skinny’s en leggings die ze draagt. Pinda zal het allemaal een worst wezen. Een broek is een broek. Al vond ze wel de stiksel mooi roze.

IMG_1042

 

6 thoughts on “Jacob is klaar.

Geef een reactie

