Warm hart

Mensen mensen mensen, wat vliegt de tijd toch voorbij met twee kinderen zeg! Totdat één van de twee flinke luieruitslag krijgt, dan gaat de tijd (tot aan bedtijd) ineens tergend langzaam. Koosje is plots heel zielig en heel erg humeurig, volledig uit karakter dus. Tel daarbij zo’n 6 vieze luiers op een dag, dan ruikt hij zoals hij zich voelt. Tandjes of toch een buikvirusje de tijd zal het leren, voor nu is het maar doorzetten, veel verschonen en veel maizena strooien op zijn achtereind. Minder tijd dus om kleren in elkaar te zetten voor het grut. Helpt ook niet mee dat mijn patroonpapier op is, ik laatst een al wel uitgetekend patroon verkeerd uit een stuk tricot knipte en ik finaal door mijn linkerwijsvinger heen naaide. Gelukkig zijn er ook nog hele makkelijke werkjes te doen.

Ik zag het idee voorbij komen ergens op Pinterest (waar anders) maar pinde het niet. Volgens mij was dan het shirt grijs en het hart neon roze en dat wilde ik ook wel maar zo’n shirtje kon ik niet zo snel op de kop tikken. Wel deze blauw wit gestreepte van de Zeeman (3 euro, perfect uitprobeer prijsje). Alleen loopt wel alles scheef aan het shirt, het label zit er schuin in, de streepjes lopen scheef maarja wat wil je voor 3 euro. Dan ook maar een scheef hart erop (eronder) zetten. Gewoon heel simpel een stuk tricot aan de binnenkant vastzetten, een hart naaien, dat hart weer diagonaal doorstikken en de blauw witte stof doorknippen tussen twee gestikte diagonalen. En dan wassen dan krult alles zo lekker op. 

Dan ziet het er zo uit als je nep lacht. 

2013-04-02-16.20.57

Zo van dichtbij.

2013-04-02-16.21.11

Zo met je popje.

2013-04-02-16.21.33

En zo met je unibrow van paashaas chocolade.

2013-04-03-15.59.42

2 thoughts on “Warm hart

  1. Tja, eerst schrik je je kapot, dan wordt je een beetje misselijk en daarna pak je een pleister en bedenk je je dat de naald de vorige keer door je nagel heen ging en aan de andere kant eruit kwam en nu alleen maar door vel. Ik verbeter wel dus.

Geef een reactie

