Abacadabra!

IMG_1170Kleine Koos werd ineens ziek, niets dramatisch gewoon koorts, en gelukkig wilde hij ’s middags ineens heel veel slapen in zijn bed. ‘S morgens en ’s avonds ook maar dan wel bij mij op schoot. ‘S nachts wilde hij wel weer wakker zijn. Niet de beste verdeling van slaap gedurende 24 uur maar ik maakte flink gebruik van die middagdut. Ik had een patroon van Abacadabra gekocht, nummer 75 maar heb die aangepast zodat er geen strik zou zijn en het voorpand aan de zijkanten helemaal aan het achterpand vastzat. Pinda is best wel een beetje preuts en die zou niet vaak een jurkje aan willen als de onderbroek makkelijk getoond zou kunnen worden. Best kans dat ze deze jurk in de zomer alleen maar aan wil met een legging eronder trouwens. Zien we dan wel weer. 

Ik maakte de jurk snel af toen ik hoorde dat de temperaturen zouden stijgen aankomend weekend. Ze paste hem en vond hem mooi.

IMG_1171En was blij. Maar wanneer was haar sterretjesjurk af vroeg ze. Ik wil de jurk in sterretjes stof. Mama, ik had gezien dat je die gekoopt had. Mama. Sterretjesstof. 

Pffff. Koos had ‘gelukkig’ nog een dag koorts.

IMG_1146Showen wilde ze wel. Maar er moest wel gekeken worden naar de smurfen.

IMG_1150Oei volwassen.

IMG_1147Oei oei oei oei.

IMG_1155Jaaahaaa, daar is de gekke meid weer.

2 thoughts on “Abacadabra!

Geef een reactie

