Nog meer tricot

Ik zag weer eens zo’n leuke pin voorbij komen. Deze. Dat zou wat zijn voor Pinda, een shirtje van niet te dik tricot met een flinke kraag want ze is toch nog een koukleumpje. 

IMG_1178

Stilzitten wilde ze wel, maar dan wel voor de tv.

IMG_1181

Het is gewoon een basisshirtje met v hals, patroon van de Ottobre 2013/1 en het zat eigenlijk zo in elkaar. Als ik ooit nog eens drie leuke bijpassende knoopjes scoor dan zet ik die er nog bij net zoals het voorbeeld.

IMG_1188

Minder snel was het wolkenshirt. Ik wilde een smal boordje rondom de hals maar de hals was daarvoor te wijd. Leuk jôh. Lostornen van lockstiksel. De volgende keer neem ik wel een maat kleiner en daar teken ik een paar centimeter bij in de lengte. Minder snel was ook de legging van abracadabra (75, zelfde patroonnummer als de jurkjes) want die was toch wel wijd. Pinda is niet de smalste maar ik moest toch flink wat innemen van de legging om het een legging te maken in plaats van een pyjamabroek. En ik had eigenlijk niet het shirtje in combinatie gedacht met de broek maar mevrouw dacht daar anders over. Want het zit lekker dus past het vast wel bij elkaar. En zo niet dan toch. 

IMG_1198Dat restje nagellak zit er al weken op. Dat mag ik er niet afhalen van haar…

Geef een reactie

