Life

Mr. Big vertrok zondag voor een weekje cursus en ik had grote plannen. Pinda zou gewoon naar school gaan en ik zou in de slaapjes van Koos pogen om de zolder te organiseren. Wat eerder zou neerkomen op alle dozen wat netter stapelen maar het gaat om de intentie. Ondertussen zou ik ook wat heel geslaagde kleertjes naaien. En woensdag had de kleine grote madam een studiedag en zouden we gaan ontbijten bij de Ikea (erg culinair verantwoord hà, maar voor een kleuter o zo leuk om zonder eten de deur uit te gaan en dan ergens anders te gaan eten). En dan zou ik bij de Ikea misschien nog een geweldig opbergsysteem ontdekken dat al mijn rotzooi automatisch zou ordenen. En we hadden vlak voor het weekend ook nog een kastje gekocht voor op Pinda’s kamer en die zou ik tussen neus en lippen door ook nog even verven. 

IMG_20130528_112550

Tja. Life is what happens when you make plans. Pinda stond maandag al op met zeer en auw maar die schopte ik gewoon naar school, erge moeder dat ik ben. En het was maandag mooi weer dus ik zag haar pas tegen etenstijd weer eens terug. Dinsdag stond ze weer op met heel veel meer au. Ze wilde echt niet naar school. Ik gaf toe en wonderbaarlijk knapte ze op. Ik dacht dat ze gewoon haar vader miste want ze moest wel veel knuffelen en had buikpijn. Maar toen kwam de koorts en die bleef gezellig twee volle dagen. En om alles nog leuker te maken deed Koos gewoon mee, niet met koorts maar wel met heel veel aandacht vragen. En dan kom je echt handen te kort kwam ik achter. Pinda is sinds vandaag aan de betere hand en Koos heeft sinds gisteren een vlijmscherp randje in zijn tandvlees, zijn allereerste tandje kwam op 29-05-2013 tevoorschijn (linksonder). En meneer trekt zich op aan de tafel en heeft geleerd hoe hij vanuit lig naar zit moet. Nu snap ik zijn vervelendheid, ik zou gek worden van zoveel nieuwe vaardigheden ineens.

IMG_20130530_082731

Ik heb geen Ikea gezien, een zolder waarbij de dozen nog meer stof hebben verzameld, nog steeds heel veel halve projectjes liggen en speelgoed overal. Maar ik had gelukkig ook een meisje dat mij de liefste van de hele wereld vond toen ik voor de zoveelste keer haar moest troosten midden in de nacht en een jongetje dat ontzettend knuffelig werd als hij even alleen met mij was. Het was een heel vermoeiend weekje maar geen slecht weekje.

IMG_20130529_103854

Geef een reactie

