Van romper naar rok

image

Vorige week wilde ik dit al doen maar door  ziektekiemen en tandjes kwam dat er niet van.  Maar van Pinda’s oude rompertjes maakte ik een rok. Zo leuk om die stofjes weer eens in handen te hebben.  Ik dacht eraan om Koos erin te stoppen maar dat deed ik toch maar niet…
Ik borduurde er een beer met koptelefoon op maar die had ik achteraf toch beter op de stof met stipjes kunnen doen want hij valt en beetje weg. Ach ja.

image

One thought on “Van romper naar rok

Geef een reactie

