Pindapraat

Mama ik wil alles doen voor mijn kleine broer. Alles. Behalve een zonnebril kopen want ik heb niet genoeg centjes.
image

Wauw mama. Wat heeft papa leuk werk met zulke brillen.
image

Als ik later groot ben wordt ik juf. Maar niet altijd want ik krijg wel eens hoofdpijn van kindjes.
image

Ik ben al groot. Ik ben het grootste kindje hier in huis. En in de klas (dat weet mama niet zeker, maar ze behoort zeker tot de grootsten). Ik ben al 5 en een half. Zo groot ben ik. Mag ik vanavond slapen in een babyslaapzak?
image

Nou van Juf mag ik wel gooien met mijn speelgoed! Juf zei iets in de trant van ‘dat doe je maar met je eigen speelgoed’ waarna de Duplo mij om de oren vloog.
image

Doe mijn broer eens naar bed dan kun je eindelijk eens stofzuigen (pardon?!?)

image

One thought on “Pindapraat

Geef een reactie

