Plassende wolkjes!

Gesprek met dochterlief in de auto:

Pinda: Maahaaam, weet je wat, ik ga morgen dromen over Cars en vandaag ga ik wat anders dromen maar het is wel een beetje gek.

Ik: ooowwww wat dan?

Pinda: nou, ik ga dan dromen over dat er een wolkje op mijn fiets gaat plassen.

Ik: dat een wat op je fiets past?

Pinda: neeehee, dat er een WOLKJE op mijn fiets gaat PLASSEN.

Ik: ja, dat is wel een beetje raar ja. Waarom wil je daar over gaan dromen?

Pinda: Nou daar heb ik nog nooit over gedroomd en ik wil wel eens weten hoe dat afloopt. Dat dan één wolkje zegt, jongens, allemaal op die fiets plassen. En dat is dan natuurlijk gewoon regen, maar toch het lijkt me wel heel grappig (ondertussen luid giebelend op de achterbank).

DSC_2585

Trouwens, ze heeft een bril, vind je hem niet ge-wel-dig!

 

 

3 thoughts on “Plassende wolkjes!

Geef een reactie

