Foontje leeggeschud

Er stond van alles op mijn telefoon, dus dat gooien we ook maar even hier op! Belangrijkste eerst:

wpid-20140319_121949.jpgHaar allereerste tand die eruit ging op de gebruikelijke wissel-wijze. Niet op de minder aan te raden knal-tegen-het-klimrek-en-laat-de-tandarts-twee-tanden-verwijderen methode.

wpid-20140319_101948.jpg

Ik trakteerde mijzelf op een Addi click systeem en ben helemaal verkocht. Geen goedkope rondbreinaalden die niet goed glijden meer voor mij, nooit meer! Als je veel breit, met name op rondbreinaalden dan is dit echt een aanrader. Die van mij komen bij de Hobbydoos vandaan maar ik heb losse onderdelen gekocht, ik brei niet vaak met naalden groter dan 5 dus de hele set kopen was een beetje overbodig. 

wpid-20140310_164301.jpg

Kleine Koos is nog niet helemaal over zijn zandantipathie heen. Heerlijk ontspannen kunnen we dus aan het water zitten, hij ging geen kant op. Tot hij ontdekte dat achter ons gras was, toen was hij niet meer te houden en weg was de ontspanning…

wpid-20140225_114617.jpg

Fristi drink je met een rietje of twee.

wpid-IMG_20140228_154449.jpgEn onderweg kom je soms de mooiste dingen tegen!

One thought on “Foontje leeggeschud

Geef een reactie

