Openbaring

DSC_5157Ik heb het altijd vreselijk onderschat zeg; het genot van zelfgebreide sokken!

DSC_5160

Ja, er zijn veel dingen over mij te zeggen en mutserigheid is er zeker één van. En een niet al te beste planner, dat ben ik ook want wie begint toch in hemelsnaam aan het breien van wollen sokken in april. Maar dat doet me niets want ik heb een warme voet. 

DSC_5164

Nog fijner zou zijn twee warme voeten en daar wordt aan gewerkt. 

DSC_5165

Het garen is van Phildar; Folk 100 kleur jacinte, gebreid met 5 naalden 2.5 zonder knop en ik vind de bol eigenlijk mooier dan hoe de wol gebreid eruit ziet maar het neemt niets weg van de warmte. Ik heb helemaal het patroon gevolgd van ontrafeld, wat een standaard patroon is maar haar uitleg is zo fijn voor beginners.  Dus, als je ook zo heerlijk mutserig wil zijn als ik…

DSC_5167

4 thoughts on “Openbaring

      • Écht niet? ik durfde ‘m haast niet te zeggen zo voor de hand liggend. hahaha!

        Ik heb ook nog van dat mooie verlopende garen liggen. Dat vind ik op de bol of streng ook altijd mooier dan wanneer er iets van gemaakt is. Ik doe er dus nog maar even niks mee. Alleen liefkozend naar kijken..

Geef een reactie

