Schaapje schaapje heb je mooie wol

DSC_5055

Er waren ieniemienie lammetjes geboren bij de schaapskooi en mijn niet-zo-ieniemienie lammetje vond dat toch wel een beetje spannend. 

DSC_5076

Gelukkig duurde dat spannend niet zo lang al was hij niet helemaal op zijn gemak. Maar wat waren ze toch leuk, die lammetjes.

DSC_5087En die schapen. ‘Schaapje, schaapje, heb je mooie wol’ zong rond in mijn hoofd terwijl ik foto’s maakte en ik zag eigenlijk al allemaal lekkere warme sokken ronddartelen in de wei. Pinda niet, want die vond de wol toch wel een beetje vies, zo aan het schaap en ze wilde liever schone sokken. 

DSC_5116

DSC_5112Ronddartelende schaapjes en ronddartelende kindjes. Fijn toch zeg.

DSC_5105

3 thoughts on “Schaapje schaapje heb je mooie wol

      • Nou zelf ik ben om en zou het nog zijn, heb altijd een zwak gehad voor dit soort jurken, al komt er binnenkort een 5 voor mijn jaartjes te staan ik zou me nog moeten inhouden om niet te bezwijken voor dit type rok of jurken dus ik snap je dochter volledig! 🙂

Geef een reactie

