Migraine kussen

Ik zag weer eens zo’n leuk kussen langskomen met kleine granny’s, ik maakte eerder kussens met grote granny’s,  en ik vroeg mij hardop af waarom ik die nog niet eerder had gemaakt. Pinda claimde meteen het recht op het eindresultaat en ik zocht wat meer pinterest inspiratie. Pinda vond alles mooi. Ik probeerde haar te laten zien hoe je met andere kleuren meteen ook een heel ander effect kon krijgen. En wat zij dan het mooiste vond. Dat ging aan Pinda voorbij. Die wilde gewoon zo veel mogelijk kleurtjes ineen. 

Ik pakte mijn bak met acryltjes en ze mocht uitzoeken. Alles wat maar neon was werd geselecteerd en toen zat ik ineens ’s avonds bijna lichtgevende granny’s te haken. Onder aanmoediging, dat wel, veel ‘mooi mama’ en ‘mag ik het volgende kleurtje uitkiezen?’

DSC_5696

De achterkant werd één grote granny en er kwam zelfs nog een gehaakt pompomrandje omheen. Toen die af was, was Pinda blij met haar nieuwe kussen en ik blij dat ik niet meer met migraine opwekkende kleuren hoefde te werken. De tuttebel wil er nu nog één. Maar dan met roosjes en cars auto’s.

DSC_5698

2 thoughts on “Migraine kussen

Geef een reactie

