Ik ben er weer, met een ‘nieuwe’ laptop en een wordpress site die ik eindelijk eens kan bereiken. Geen idee waarom het niet lukte maar wat ik wel weet is dat de schuld niet bij wordpress ligt maar bij mijn onvermogen om instructies op te volgen (ik zou volgens mij een heel slechte werknemer zijn na al die jaren thuis huisje spelen).

Maar goed, ondertussen is het goed en wel herfst. Een erg mooie herfst tot nu toe, dus we gingen een tijdje terug zelfs nog even kamperen in ons caravannetje (en och, ik mis dat ding zo ontzettend nu die in de winterstalling staat).

DSC_7633-1

We stonden in een bos waar ook ergens een dassenburcht moest zitten. We hebben geen das gezien helaas (die maken wel dat ze weg komen als ze Pinda en Koos horen) maar ’s avonds was er toch wel erg veel hard geritsel in de bladeren. Ongetwijfeld was het een egel of twee maar ik vind het leuker om te zeggen dat het vast een das was.

En ik snap die dassen wel, dat ze in dat bos zitten.

DSC_7573-1

DSC_7681-1

ik breide zowaar ook nog een muts, voor Pinda maar die wilde hem niet op. Koos wel en die wilde hem niet meer af doen.

DSC_7615-1

hudson hat in phildar impact 3.5 harlequin

En eenmaal thuis breide ik gewoon verder.

DSC_7820-1

En toen nog een beetje

DSC_7808-1

En toen heb ik toch maar eens alles ingevuld op mijn Ravelry pagina, dus daar ben ik ook te vinden met mijn breisels en haaksels.

One thought on “

  1. Hallo!! Fijn dat je de weg naar je blog weer gevonden hebt!
    Mooie dingen heb je gebreid! En je caravannetje stond er ook al zo schoon bij!
    Ik ga je ff zoeken op ravelry ook. Kan ik leuk met je meekijken wat je allemaal maakt.
    Tot snel!

Geef een reactie

