Cutting a steek

Ik beide een vestje voor Pinda maar dan aan elkaar.  Met opzet hoor. De hele bedoeling was dat je extra steken vooraan breit,  die doorstikt en dan de middelste steek doorknipt.

image

Zoals dat dus. Het was brrrrrr. Maar het is wel gelukt!

image

De extra steken vouw je dan naar binnen en werk je weg achter een lintje.

image

Pfffff. Doorstikken is hierbij echt het keyword. Ik had namelijk al een vestje helemaal gebreid en die had ik niet goed gebied doorgestikt dus alles rafelde los. Maar deze niet!  Deze ligt nu te drogen en te wachten op fatsoenlijke foto’s! (Weet iemand hier trouwens de Nederlandse benaming van?  Ik kom alleen maar achter de Engelse term van cutting a steek).

6 thoughts on “Cutting a steek

  1. Hey, je bent er weer! Wat een schattig vestje, mag onze dochter het hebben als Pinda eruit gegroeid is 😉 zo mooi!
    Zelf ben ik ook aan het breien, maar dat gaat nog niet zo snel. Nu loop ik vast op het knoopsgat van de ‘Stella pixie hat’.

  2. Wauw, ik ben zwaar onder de indruk!
    Ik kan best wel breien (vind ik zelf 😉 ), maar zo’n patroontje, jacquard heet dat, denk ik, dat ken ik niet hoor!

Geef een reactie

