Joepiedepoepie

Als het buiten maar niet zo leuk wil worden dan maar wat foto’s maken van dingen waar ik wel vrolijk van word!

 

In mijn keuken de komkommerplant die ik vanaf een zaadje heb opgekweekt. En mijn nieuwe maatbekers, een setje van 3 matroesjka’s hier gekocht en al de volgende dag binnengekregen! En een pan ajam pangang die al sinds vanmiddag zit (staat?) lekker te worden.

En zelfs met de regen is de tuin mooi. Op de eerste foto zie je een merelnestje niet. Maar hij zit er wel. En hopelijk hebben nu de ekstershet nest ook niet in de gaten. Mijn groentetuintje dat nu eindelijk eens gaat groeien en als laatste de “zwarte” en witte tulpen die ik vorig jaar geplant heb. Zwart is natuurlijk nooit zwart in de natuur maar zelfs zo donkerpaars vind ik ze mooi.

Rust in huis. Met slapende en bijna slapende en net niet meer slapende inwoners. Jaja, ook Pinda. Gaan we niet te veel over zeggen. Wie weet vervloeken we iets.

En door de rust is schort-jurkje nummer twee afgemaakt. In een maat kleiner maar qua wijdte bij de hals scheelt het niets. Mocht iemand dit ook willen maken, kijk goed naar de wijdte, ik ga hem de volgende keer aanpassen (drie keer is scheepsrecht). Maar het blijft een leuke schort-jurk die ze gewoon blijft dragen. We beginnen morgen met krachttraining zodat Pinda de schouders krijgt om dit ding echt goed te kunnen dragen.

Enne, morgen hè, dan kan er zomaar wel eens iets leuks zijn hier. Maarrrreeeeuuuuh, niet verder vertellen. Of juist wel. Tot dan!

7 thoughts on “Joepiedepoepie

  1. IK WIL DIE OOK!!! ze zijn echt ultraschattig..
    EN ja, ik wil zo’n hartje winnen, want een girafje heb ik al en helaas geen meisje voor knipjes hier in huis.
    Leuk verhaal? moet ik dan nog maar een keer vertellen over Ruben die met straf in de gang zat en toen het behang van de muur trok?!? Of dat verhaal dat ie braaf zat te spelen en ik erachter kwam dat ie de schoenpoetskist had gevonden en dat álles onder de bordeauxrode schoenpoets zat???!!
    Nóg harder lachen? kijk dan maar gewoon op http://aapiedebruijn.punt.nl

  2. Wow, hutsefluts dat gaat snel … En ik ben een beetje jaloers, want bij mij staan er nog altijd geen matroesjka’s op de kast. Zelfs manlief had de hint niet begrepen voor mijn moederdag ;-(

  3. Op de valreep hier 🙂 Wat een leuke blog! Ik heb me gelijk aangemeld en krijg als het goed is via de mail nieuwe berichten….

    Wil je lachen? Ik ga mijn best doen hier….. 😉
    Als Crea Bea mama wil je je Crea Bea liefde graag overbrengen op je kinderen. Ik had die dag een gezellige knutsel en teken ochtend in gedachten. Het was een succes, de Miniman deed gretig mee en tekende de meest prachtige kras stillevens die je je maar kon bedenken 🙂
    Helaas voor de Miniman werd onze kunst ochtend onderbroken door een telefoontje. En terwijl mama aan het bijkletsen was, toverde mijn Miniman zich om tot smurf!
    Zie hier het resultaat :-0

    Hugo wil graag een smurf zijn

    Na het schrikmoment heb ik toch behoorlijk moeten lachen om deze actie en Miniman is er goed vanaf gekomen hoor! Na 3 dagen zag je de strepen nog steeds OOOOOOOW!!!!

    Fijne dag!

    Groetjes!

  4. Pingback: Ik kreeg een Happy 101 Award! « Schriekstraat 44

Plaats een reactie