I will be back, heee I’m back

Ik ben er weer! Internet doet het weer, of tenminste iets beter dan gisteren. Dus “me is bahaaack!” En ik wilde veel vertellen en het kon niet. Maar nu wel!
Mr. Big heeft een baardje. En mr. Big heeft een nieuwe baardtrimmer gekocht deze week. Deze kan ook gebruikt worden onder de douche, onder de douche zijn geen spiegels om te controleren hoeveel je van je baardje afscheert. Zie je waar dit naar toe gaat? Mr. Big heeft nu dus bijna geen baard meer.
Ik heb eindelijk lockgaren gekocht en heb dus geen excuus meer de intimidatie door te laten gaan. Vanavond ga ik inrijgen en wie weet ook wel een stukje locken!
Pinda heeft eindelijk een babyfoon. Niet voor dagelijks gebruik want ik wordt helemaal zenuwachtig elke keer dat dat ding aanslaat maar we gaan nog wel eens borrelen met de buren en dan is een babyfoon toch net iets fijner, nu hoeven we er geen meer te lenen. Op het deel dat in haar kamer staat licht het display op als ze wat zegt. En dat heeft ze door. En dat is een leuk spelletje. Ik snap niet dat het display bij haar op moet lichten.
Pinda heeft de spiegel ontdekt. De weegschaal staat vlak voor de spiegel, daar gaat ze opstaan om daarna zichzelf uitgebreidt te bekijken. En gekke bekken trekken. Nu weten we ook dat ze 12.2 kilo weegt. Volgens het groeiboekje zit ze in de curve maar onder het gemiddelde. Ik vind het prima.
Ik heb twee matroesjka’s verkocht ondertussen, de rode is nog beschikbaar. En binnenkort komt er eentje met lichte kleurtjes groen, blauw en roze en oranje bij.
Pinda heeft haar eerste PEZ gekregen van ons. Er gaan twee snoepjes per keer in, dat is een limiet van ons, niet van dat ding. Rara hoe snel ze doorhad hoe het werkte! En o wee als de twee snoepjes op zijn.
Ik heb groene, witte en rode fimo-klei gekocht en de speciale lak ervoor, nu kan ik ook appeltjes en paddestoeltjes maken. Maar ik heb geen foto’s want ik heb de eersten al weer weggegeven voor ik een foto maakte maar dat komt later wel want het is een heel leuk werkje.
Morgen ga ik (gaan wij) oud en nieuw vieren met mijn broertje en schoonzusje en na twaalf uren met de buren en champagne en statafels en vuurwerk (vandaar dus de babyfoon). Ik hoop dat Pinda op 1 januari niet zo vroeg wakker wordt. En nu moet ik de zolder opruimen want anders kunnen de logees er niet eens slapen!

Plaats een reactie